مطلب آموزشی(خرید پاکت پستی)

انواع پاکت پستی بسته بندی زعفران

انواع پاکت پستی بسته بندی زعفران

از انواع محصولاتی که از ارزش بالایی بهره مند است و بسته بندی آن باید با دقت و حساسیت زیادی صورت بگیرد، زعفران می باشد. از آنجایی که بسته بندی های زعفران کوچک است، بهترین روش بسته بندی آن، استفاده از پاکت های پستی مخصوص می باشد. پس بهتر است که با انواع پاکت پستی بسته بندی زعفران آشنا شوید.

 

چه نوع پاکت پستی برای بسته بندی زعفران مناسب است؟

انواع متنوعی از پاکت ها برای بسته بند زعفران به کار برده می شوند که باید بتوانید از آن ها در بهترین شکل استفاده کنید. از آنجایی که این ماده خوراکی می باشد، باید سعی کنید از پاکت های استفاده کنید که در طول مسیر با آسیب روبرو نشود.

از جمله انواع پاکت های مناسب بسته بندی زعفران، شامل موارد ذکر شده در زیر هستند که  هر یک از آن ها از ویژگی های مخصوص به خود بهره مند می باشند:

پاکت چند لایه

از رایج ترین و بهترین انواع پاکت های پستی، نوع چند لایه می باشد که از بسته بندی لمینت بهره مند است. این پاکت سال هاست که مورد محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است و از دو یا چند لایه کاغذ، شیشه کرافت، فیلم پلی اتیلن، پلی آمید یا پلی استر بهره برده است. این نوع پاکت از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

 

خرید پاکت پستی لمینه مشکی

 

پاکت مقوایی

انواع دیگری از پاکت ها از نوع مقوایی می باشند که مقرون به صرفه هستند. این نوع بسته بندی زعفران، برای آن هایی که درون کریستال های فلزی یا گرد بسته بندی شده اند مناسب تر است. همچنین به روی این دسته از پاکت ها امکان چاپ اختصاصی برند و لوگو شما وجود دارد.

 

خرید پاکت پستی فلایر

 

پاکت پلاستیکی

نمونه های پلاستیکی این پاکت برای مصارف خاص به کار برده می شود و بسیار مقاوم است. پس می توانید برای بسته بندی زعفران به سراغ آن ها بروید. البته لازم است بدانید که آن ها به دلیل تجزیه پذیر نبودن، طرفدار زیادی ندارند.

 

خرید پاکت پستی نایلونی مشکی

 

پاکت سفید ساده

از انواع پاکت های پستی ساده که برای همه مرسولات به کار برده می شوند، می توان برای بسته بندی زعفران در سایزهای کوچک استفاده کرد. این نوع پاکت ها مقاومت بالایی دارند و مناسب هستند.

 

پاکت کرافت

از پاکت هایی که دوستدار محیط زیست هستند، می توان به نمونه های پاکت کرافت اشاره کرد. این محصول بسیار کاربردی و رایج است و به صورت گسترده استفاده می شود.

 

پاکت لایه متالایز نقره ای

این دسته از پاکت های پستی برای بسته بندی در سایزبندی های متنوعی موجود هستند. آن ها در برابر رطوبت، نور خورشید و ..مقاوم اند و از کیفیت محصول تا رسیدن به مقصد محافظت می کنند.

 

خرید پاکت پستی متالایز

 

کدام پاکت پستی برای بسته بندی زعفران مناسب تر است؟

با توجه به انواع پاکت های پستی، بهتر است بدانید که پاکتی مناسب تر است که ضد رطوبت، ضد نور و ضربه باشد. به این صورت می توانید از آن به بهترین شکل در بسته بندی این محصول استفاده کنید. پاکت مناسب، باید از کیفیت درجه یک بهره مند باشد.

همچنین باید از چاپ درجه یک و خوانا برخوردار باشد. از آنجایی که بسته بندی محصول از اهمیت زیادی برخوردار است، پس باید به دنبال بهترین نوع پاکت پستی بروید. از آنجایی که زعفران محصولی است که در برابر رطوبت و نور حساس است، باید در کیفیت پاکت دقت کافی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: خرید پاکت پستی عمده

 

قیمت پاکت های پستی زعفران

از آنجایی که تنوع زیادی از پاکت های پستی وجود دارند، قیمت هر یک از آن ها نیز متفاوت است. با این وجود، بهتر است بدانید که عوامل مهمی به روی قیمت آن تاثیرگذار هستند که شامل نوع پاکت، ابعاد و اندازه، جنس پاکت، طراحی و سایر جزئیات آن می باشد.

به این صورت می توانید از به روزترین قیمت پاکت های پستی در سایت تاپیک کارتن اطلاع کسب کنید. این سایت یک فروشگاه اقلام بسته بندی محصول است که با کیفیت ترین ها را می توانید از آن با خیال آسوده تهیه و خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید: از کجا پاکت پستی ارزان بخرم؟

 

کلام آخر

اگر به دنبال این هستید که یک پاکت پستی مناسب برای بسته بندی زعفران تهیه کنید، بهتر است که با توجه به موارد ذکر شده به سراغ خرید پاکت پستی مناسب بروید. همچنین می توانید در این فروشگاه، از به روزترین محصولات و قیمت روز آن ها استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *